Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nylon Girl

Nylon Girl

Nylon Girl - a kezdet

2020. május 22. - nylongirl

 

Itt vagyok egy alig 25 éves fiatal nő, se párkapcsolatom, se pénzem.

Amit dolgozom 10 órás munkában elmegy szinte a lakbérre. Biztos, hogy valamit rosszul csinálok, Már unom, hogy mindenki azt mondja, hogy milyen szép és milyen csinos vagyok. 

Akkor miért nem vesz észre senki sem? Minden kapcsolatom maximum fél éven belül tönkremegy. Nem veszekedek, nem féltékenykedek de túlságosan is szeretek.

Túlságosan beleteszem magam egy egy párkapcsolatba. Minden férfi eddig csak kihasznált. 

De most jött el az idő amikor minden férfi megfizet ezért, olyan nő leszek mától akit minden férfi akar. Akiért megvesznek a férfiak. Akinek már csak a látványától fizetnének.

Én leszek az az ártatlan kislány aki megalázza a férfiakat. Teljes változás! Igen! Ez kell ahhoz, hogy nő legyek. 

Én leszek a Fekete Pillangó!

Akitől minden nő tart, aki minden nő rémálma, de minden férfi megbolondul érte.

Akire férfiak százai vágynak, álmodnak vele és fizetnek azért, hogy csak 5 percre is lássák.

Én leszek az aki ha bemegy valahova izzik a levegő és megáll. Ahol minden szempár rá szegeződik. 

Vége a szegénységnek. Kezembe veszem a sorsomat szó szerint. Akarod tudni hogyan? Akkor tarts velem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nylongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr7315712626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása