Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nylon Girl

Nylon Girl

Nylon Girl 2. rész

2020. május 23. - nylongirl

Irodaházban dolgozom több száz másik ember mellett.

A munkám megköveteli az elegáns ruházatot, én általában kosztümöt viseltem de nadrággal. 

Ma reggel csak álltam az egész alakos tükör előtt és néztem hogyan tovább. Nem vagyok egy szépség, 165 cm és 50 kg körül mozgok, fekete hajam és zöld szemem van. 

Farkasszemet néztem saját magammal. Össze kell szednem magam. Az önbizalmam a béka segge alatt van. Gyerünk!!!

Kisminkeltem magam. Gyönyörű vörös rúzst tettem fel, nem is gondoltam volna, hogy ilyen jól áll nekem. Csodáltam saját magam hogy tudtam 10 perc alatt így megváltozni. 

Megkerestem a legszebb fehérneműmet. Gyönyörű fehér csipke melltartó ami kiemeli a mellem domborulatait, igaz nincs nagy mellem 75B melltartót hordok, hozzá fehér francia csipke bugyi. Minden jól áll rajtam ezt nem hiszem el.

Ez én lennék?

Egy Platino márkájú harisnyanadrágra esett a választásom. Szépen lassan haladtam a felvétellel, hogy még véletlenül se szakítsam ki. 

Úristen ez gyönyörű. Selyem fényű és úgy tapad a lábaimra ahogy kell. Ez egy csoda!

Végigsimítottam a lábamon. És élveztem...Felvettem egy térd fölé érő fekete szoknyát enyhe oldalt felvágással, hozzá egy fehér szinte leheletvékony blúzt aminek a felső két gombját nem gomboltam be. 

És egy fekete blézert választottam. 

Fülembe egy apró fehér gyöngy fülbevalót helyeztem , megkerestem a fekete lakk 12 cm sarkú cipőmet, egy Díva parfümre esett a választásom, füleim mögé egy egy fújás és indultam is munkába.

Már a lépcsőházban mindenki előre engedett és szinte a tömeg szétnyílt előttem .

De a legnagyobb döbbenet az irodában érkezett...

A bejegyzés trackback címe:

https://nylongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr5915713732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phferi 2020.06.08. 10:32:04

Fekete szoknyához testszínű harisnya? :)
süti beállítások módosítása