Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nylon Girl

Nylon Girl

Nylon Girl 8.rész

2021. február 22. - nylongirl

Lehet, hogy túl sokat kell nekem ezen gondolkodnom, de nem látom át teljesen mi ez amiről a Gábor mesélt. 

Én nem vagyok azért annyira jó nő, igaz ez az álmom, de mégis na.. egy átlagos csak. 

Mindegy, hazamegyek és utána olvasok egy kicsit. Viszont most fodrászhoz kell mennem. 

Egy új stílus ami teljesen megváltoztat biztos, hogy jó lenne.

- Figyelj szerintem vágjuk le a hajam, a vállamig, vagyis, hogy azért még össze tudjam csurizni, úgyis tönkre van menve teljesen. 

Szerinted jól állna? Unom már saját magamat, pár éve életem sincs . Egyhangú minden. Teljes változást szeretnék. 

- Rendben, szerintem eddig kellene ..

-Igen,csak csináld amíg nem gondolom meg magam. 

Ahogy végeztünk nem hittem a szememnek, egy teljesen új nő nézett vissza rám a tükörben. 

- Nagyon jól áll neked, hidd el. 

 

Siettem haza, készítettem néhány szelfit az új frizurámról. És... rengeteg üzenet érkezett, hogy milyen jól áll, olyan emberektől is akiktől álmomban sem gondoltam volna.. Most komolyan csak ennyi kell ahhoz, hogy észrevegyenek? Én azt hittem sokkal összetettebb az egész. 

Közben a netet böngésztem, hogy mi is az amiről szó lehet. 

Közel két órán keresztül olvastam utána , főként külföldi oldalakon, mert magyart nagyon keveset találtam csak. 

Kicsit hihetetlen a számomra, hogy sok férfit nem maga a nő érdekli, hanem csak a lába. Ki fogom ezt próbálni. Gáborral megbeszélem a részleteket holnap, hogy ő hogyan is gondolta az egészet. 

Vennem kell új ruhákat is, mert az Istennők nagyon nem így öltöznek. Alapdarabok lesznek a fekete, piros és fehér színek. Visszagondolva tiniként mennyire is utáltam a piros színt, soha nem viseltem, mert úgy néztem ki benne, mint egy paradicsom. Ez valami karma lesz tuti..

Latex, bőr, szőrme ( mű ) , selyem és szíaén kötelező darabok. 

Egy szerencsém van, hogy imádom a cipőket és a harisnyákat. Hogy is szokták mondani? 

Legyen egy terved és azt valósítsd meg. 

Na akkor mától az én tervem: Minden férfi a lábam előtt hever. ...

A bejegyzés trackback címe:

https://nylongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr716435498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor Planek 2021.02.28. 11:04:51

Szia! Hol tudnek Neked közvetlenül privátban írni?
Köszönöm
Gábor
süti beállítások módosítása