Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nylon Girl

Nylon Girl

Nylon Girl 5. rész

2020. augusztus 09. - nylongirl

Reggel amikor felébredtem eldöntöttem még dögösebb leszek, az előző napi visszajelzések nagyon jól estek.

Újra nőnek éreztem magam. Felvettem egy szűk fehér blúzt, piros bőr szoknyát és egy piros lakkcipőt extra magas sarokkal. A harisnya tökéletes formát adott a lábaimnak, a tapadása szinte pille könnyű, egyszerűen nem is érzem, hogy rajtam van. Mesésen fénylik a napsütésben, ahogy az utcákon sétálok nincs olyan ember aki nem nézne rám.

Hihetetlen önbizalmat ad. Szépnek érzem magam végre én is.

Az irodába beérve minden szempár rám mered, olyanok is akik eddig rám sem néztek vagy elkerültek. 

Mélyen elgondolkodom, hogy egy szép külső, hogy meg tudja változtatni az emberek érdeklődését.

De még csak pár nap telt el, még mindig ugyanaz a lány vagyok, ha el akarom érni a céljaimat muszáj változnom, végig kell csinálnom. El kell zárnom mélyen magamban a lelkiséget, ne törjön össze a szívem többször, erősnek kell lennem és bátornak.

Az asztalomhoz érve egy cetlit találtam " Nézz be a fiókodba " szöveggel.

Nem ismerős az írás, nem tudom ki tehette ide, mert akikkel dolgozom azért felismerem a kézírásait. Biztos egy rossz vicc.

Kihúztam a fiókot és teljesen ledöbbentem, egy gyönyörű harisnya volt benne, ahogy kivettem a selyem szinte kicsúszott a kezemből, lágy volt és gyönyörű. A színe kicsit sötétebb, mint amiket hordok, de egyszerűen mesés volt. 

Már majdnem bezártam a fiókot amikor észrevettem, hogy van mellette egy boríték is, kinyitottam és a szavam is elállt. Volt benne egy cetli " Kérlek holnap ezt viseld felirattal " és egy nagyobb összeg. 

Körbenéztem a teremben senki nem figyelt még egy pillanatra sem, azt hittem, hogy a tegnapi srác tette ide viszont a fizetésünk ehhez kevés. 

Eltettem és elhatároztam figyelni fogok. 

- Hogy érzed magad? - zökkentett ki egy hang a gondolkodásomból, éppen az a srác aki tegnap a lábaimat masszírozta.

- Köszi jól vagyok , és a tegnapi masszázs nagyon jól esett. 

- Nagyon szívesen, nekem is, ha szükséged van rám csak szólj bármikor. 

Fülig vörösödve távozott és csak néztem utána, biztos, hogy nem ő volt aki az ajándékot oda tette, de akkor ki lehetett? 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nylongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr4016119456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása