Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nylon Girl

Nylon Girl

Nylon Girl 4. rész

2020. május 28. - nylongirl

A nap végén már nagyon fájtak a lábaim, nem szoktam hozzá, hogy egész nap magassarkúban vagyok, de meglehetősen élveztem a helyzetet amikor mindenki csak engem nézett,

Annyira elmerültem a gondolataimban, hogy észre sem vettem az asztalom előtt a bámulós kolléga toporog.

Na ez meg mit akar itt?!

- Hello, segíthetek?

- Figyelj látom, hogy a lábad piszkálod masszírozzam meg esetleg? Biztos jól esne. 

Hogy mi van? Ezt biztos nem jól hallottam , ez mit akar? Hát oké..

- Rendben, de ez itt nagyon feltűnő lenne, munka után neked jó?

- Tökéletes,

Végig ezen agyaltam, hogy ez biztosan hülye mit akar engem masszírozgatni?

Bár be kell vallanom tényleg fájt a lábam. 

Mindenki eltűnt az irodából , mi maradtunk, ez már máskor is volt így tehát nem lett feltűnő. 

- Te meg mit csinálsz? - kiáltottam fel, mert annyira megijedtem.

- Semmit, csak bebújok az asztal alá, így ha bárki visszajön véletlenül engem nem vesznek észre. Dolgozz nyugodtan, mintha itt sem lennék.

Lehúzta a cipőmet és végigsimított a lábamon, atyaég de jól esik, de mi  fene..remeg a keze..

És elkezdett masszírozni. A lábujjaimat végig a talpamon keresztül a sarkamat..Hihetetlen jó érzés, már a munkára sem tudtam koncentrálni. 

Az ujjai csak úgy siklottak a lábfejemen,

De miért remeg a keze még mindig? 

Ó basszus ez a fickó élvezi amit csinál, hallottam már ilyenről, de nem gondoltam, hogy valóban létezik is.

Nagyon jól esik.

Ahogy végzett megköszönte és mellé egy kisfiús mosolyt küldött.

Összeszedtem a cuccaimat és elindultam haza, az életem gyökeresen megváltozott. Útközben vettem néhány cuccot, holnap még dögösebben kell kinéznem.

Másnap az asztalomon olyan dolgot találtam ami teljesen megdöbbentett....

A bejegyzés trackback címe:

https://nylongirl.blog.hu/api/trackback/id/tr3515719654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phferi 2020.06.08. 08:41:56

Kíváncsian várom a folytatást... :-) És a Platino márkán belül mibe sikerült belebújni? :-)
süti beállítások módosítása